c S

Podjetja bodo mladini pokazala, kako poteka delo

24.11.2018 22:43 Ljubljana, 24. novembra (STA) - Gospodarska zbornica Slovenije (GZS) bo v četrtek pripravila dan odprtih vrat slovenskega gospodarstva, v okviru katerega bodo podjetja učencem in njihovim staršem pokazala, kako poteka delo pri njih in kakšne poklice potrebujejo.

"Ta dan bodo podjetja po vsej Sloveniji odprla svoja vrata za mladino in starše, da jih obiščejo in v realnem delovnem okolju spoznajo različne poklicne možnosti. Tako jim omogočimo, da se lažje odločijo za poklice, ki jih podjetja potrebujejo," so zapisali v GZS.

Podjetja, ki bodo vrata obiskovalcem odprla ob 16.30, se bodo predstavila na različne načine, npr. z vodeno predstavitvijo podjetja, s predavanji, s predstavitvami poklicev in delovnih mest, s pogovori z zaposlenimi. Predstavila se bodo podjetja iz različnih panog in iz vse Slovenije, ogledi bodo potekali na okoli 150 lokacijah.

GZS želi z dogodkom omogočiti mladim in njihovim staršem spoznavanje perspektivnih poklicev, ki jih gospodarstvo potrebuje, ponuditi učencem zaključnih razredov osnovnih šol in njihovim staršem več informacij o naravi dela in procesih v realnih delovnih okoljih v regiji, kjer živijo, ter razbiti stereotipe o manj in bolj priljubljenih oziroma spoštovanih poklicih, so zapisali v vabilu.

"Poklicno odločanje mladine na prehodu iz osnovne šole v srednješolsko izobraževanje je težka naloga za učence in njihove starše. Mladi slabo poznajo poklice, še posebej tiste, ki so očem bolj skriti. Že tradicionalno se redkeje odločajo za srednje poklicno oziroma naravoslovno-tehnično izobraževanje. Dan odprtih vrat je namenjen prav temu: da te poklice približamo učencem zaključnih razredov osnovnih šol," so dodali.

Dan odprtih vrat slovenskega gospodarstva za mladino in starše so izvedli že v letih 2014 in 2015, ko je svoja vrata odprlo več kot 200 podjetij po vsej Sloveniji, obiskalo pa jih je več kot 3500 mladih in njihovih staršev. Kot pravijo v GZS, je 98 odstotkov obiskovalcev izjemno pozitivno ocenilo obiske podjetij, 95 odstotkov jih je dejalo, da bi se dogodka ponovno udeležili.