Osrednja tema letošnje publikacije se nanaša na pravičnost v izobraževanju in na trgu dela.
Pravičnost je že več desetletij v središču pozornosti oblikovalcev politik, še posebej na področju izobraževanja. Izobraževalni sistem ne more veljati za uspešnega, če vsem učencem ne ponuja enakih možnosti in je premalo vključujoč.
Pravičnost v izobraževanju pomeni, da so učna okolja oblikovana tako, da zmanjšujejo vpliv družbenih neenakosti in ustvarjajo pogoje, v katerih dosežki v izobraževanju prispevajo k bolj pravičnim gospodarskim in družbenim izidom še dolgo po tem, ko učenci končajo šolanje. Kazalniki imajo ključno vlogo pri ocenjevanju napredka pri doseganju pravičnosti v izobraževanju, saj pomagajo ugotoviti, ali je pravičnost v izobraževanju realnost ali pa ostajajo pomembni izzivi, ki jih je potrebno naslavljati.
Vir in več informacij: MVI, 10. 9. 2024 in OECD, 10. 9. 2024
Članki izražajo stališča avtorjev, in ne nujno organizacij, v katerih so zaposleni, ali uredništva portala EDUS.