Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje je na obe noveli v času javne razprave prejelo več kot 1000 pripomb, največ od staršev, ki imajo otroke vključene v zasebni vrtec, zato se gre čuditi dejstvu, da so socialni partnerji predlagane spremembe v celoti potrdili, pravi glavni tajnik Sviza Branimir Štrukelj.
"Bilo je izrečenih nekaj kritičnih opozoril, zlasti kar se tiče skrajšanih programov v vrtcih, pa tudi dilem, ki se tičejo obravnave romskih otrok in ranljivih skupin, kot so migranti in drugi. Oba sta dobila podporo, pri čemer je bila podprta, po mojem mnenju nekoliko nereflektirano, tudi uvedba novega predmeta, ki se veže na znanje računalništva, digitalnih spretnosti in umetne inteligence v 7. razred osnovne šole," je povedal Štrukelj.
Prav predlagana uvedba novega obveznega predmeta Tehnika in digitalne tehnologije v 7. razred je skupaj z uvedbo opisnega ocenjevanja v 3. razred sprožila precej polemik tudi med šolsko stroko. Učiteljev na področju informatike namreč že zdaj primanjkuje, opisno ocenjevanje v 3. razredu pa je bilo pred leti že v veljavi, a ga je, takrat tudi na pobudo staršev, pristojno ministrstvo spremenilo v številčno ocenjevanje.
Uvedba novega obveznega predmeta Tehnika in digitalne tehnologije je neposreden odziv na nezadovoljive rezultate, ki jih v mednarodnih primerjavah dosegajo slovenski osnovnošolci, cilj pa je usvajanje digitalnih veščin in ozaveščanje o nevarnostih čezmerne uporabe elektronskih naprav, piše v predlogu novele.
>> Več: Socialni partnerji potrdili predlagane spremembe v osnovnih šolah in vrtcih, ki so razburile javnost