Na konferenci, ki se bo v bohinjskem centru šolskih in obšolskih dejavnosti začela danes popoldne, se bodo zbrali strokovnjaki različnih področij, zainteresirani za poučevanje na prostem in izkušenjsko učenje, povezano s formalnim izobraževanjem ali neformalnim delom z mladimi.
Tema konference temelji na splošno privzetem spoznanju o poučevanju na prostem, da doživljanje, spoznavanje in raziskovanje narave pozitivno stimulira učni proces posameznika. Učenje v gozdu namreč prinaša kreativnost, učenje skozi igro in promocijo zdravega načina življenja.
Kot so sporočili iz Centra šolskih in obšolskih dejavnosti, bo na konferenci pestra izbira 50 predavanj, 15 delavnic in 11 predstavitve posterjev. Na konferenci bodo raziskovali različne načine, cilje in pristope uporabe narave pri učenju na prostem, v gozdu.
Govorili bodo o tem, kako izbrati gozd kot učilnico, katere učne cilje je mogoče uresničiti s poučevanjem v gozdu in o prednostih takšnega poučevanja. Predstavili bodo inovativne pristope in možnosti medpredmetnega poučevanja na prostem. Kar se tiče didaktike poučevanja na prostem, pa si bodo udeleženci izmenjali dobre prakse in organizacijske posebnosti ter možnosti uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri tovrstnem poučevanju.
Konferenca je namenjena ravnateljem, učiteljem, vzgojiteljem in ostalim zaposlenim na področju vzgoje in izobraževanja, ki stremijo k uvajanju sodobnih pristopov v poučevanje in vzgojo prihodnjih generacij, ter vsem, ki jih zanima gozd ter spodbujajo učenje preko izkušenj in v naravnem okolju.
Na konferenci v vseh treh dneh pričakujejo okoli 150 udeležencev iz slovenskih osnovnih šol, vrtcev, domov Centra šolskih in obšolskih dejavnosti in društev, pa tudi udeležence iz Anglije, Finske in Češke. Konference naj bi se predvidoma udeležila tudi ministrica za izobraževanje, znanost in šport Maja Makovec Brenčič.