Po oceni Trunk Širčeve je projekt RoMigSc specifičen, ker pomeni aktivacijo mladih. Mladi prostovoljci se bodo namreč izobraževali, da se bodo lahko v naslednjih dveh letih na organiziran način vključevali v delo z migranti in Romi v šolah. Tako bodo mladi prostovoljci pridobili dodatne spretnosti, je dejala Trunk Širčeva.
Po njenih besedah je glavni cilj projekta RoMigSc podpreti boljše vključevanje Romov in migrantov v izobraževanje s pomočjo različnih aktivnosti, ki spodbujajo inovativen razvoj politik in politični dialog ter izmenjavo znanj na področju izobraževanja, usposabljanja in mladih.
"Čeprav je multikulturna raznolikost priložnost, da bi šole naredili bolj inkluzivne, ustvarjalne in odprte, je neenakost v izobraževanju najvišja med Romi in migranti, kar ima lahko dolgotrajne škodljive učinke na družbeni razvoj in gospodarsko rast države gostiteljice," meni Trunk Širčeva.
Poudarila je tudi, da projekt spodbuja sodelovanje mladih v prostovoljstvu. Prostovoljstvo ima pomembno vlogo pri socialnem vključevanju mladih, saj jim omogoča, da delujejo kot državljani in da pridobijo izkušnje, ki lahko izboljšajo njihove zaposlitvene možnosti.
Ciljne skupine, ki jim je namenjen projekt RoMigSC, so učitelji v šolah z otroki Romi in migranti, romski pomočniki, prostovoljci, oblikovalci politik na področju izobraževanja, predstavniki lokalnih oblasti, prostovoljne organizacije, ravnatelji šol na različnih ravneh, akademiki in raziskovalci na področju, romski otroci in migranti ter njihovi starši.
Mednarodna fakulteta za poslovne in družbene študije Celje, ki koordinira projekt RoMigSc, je v sredo pripravila seminar za učitelje, vzgojitelje in romske pomočnike, ki poučujejo tudi romske otroke. Seminar so začeli v romskem naselju Pušča pri Murski Soboti, kjer so si ogledali vrtec.
Na Inštitutu za romološke študije, izobraževanje in kulturo pa so razpravljali o prizadevanjih za pravično in strpno družbo in položaj Romov, izkušnjah pri delu z romskimi otroki, izobraževanju odraslih, poti do opolnomočenja Romov, izobraževanju romskih otrok in makedonskih izkušnjah. Posvet so sklenili s tematskimi razpravami in ugotavljali, kaj v praksi deluje in kaj ne, ter oblikovali priporočila za nadaljnje delovanje in izboljšave.