TurboShoe je največja turistična agencija na svetu brez turističnih vodnikov, je pojasnila vodja zmagovalne ekipe Katja Rupnik, sicer devetošolka z osnovne šole Oplotnica. Platforma omogoča posameznikom, da najdejo lokalne prebivalce, ki se postavijo v čevlje vodičev - super vodičev, je dodala.
Zmagovalna ideja presega lokalne okvirje, komisijo pa je ekipa prepričala z odlično raziskavo trga, so sporočili iz podjetniškega inkubatorja Ustvarjalnik, ki je skupaj s tamkajšnjo srednjo šolo organiziral dogodek.
Mlade je na sklepni predstavitvi, ki so se je udeležili starši, učitelji in predstavniki lokalnega gospodarstva, nagovoril tudi župan občine Slovenska Bistrica Ivan Žagar, ki se je ob tem zahvalil Srednji šoli Slovenska Bistrica, da igra vodilno vlogo pri spodbujanju podjetnih potencialov lokalnega okolja.
"Srednja šola Slovenska Bistrica je prva šola v državi, ki se je odločila za tovrsten dogodek, verjamem pa da ne bo zadnja. Če naredimo šolsko okolje manj 'šolsko', s tem odpremo vrata še večji ustvarjalnosti," pa je povedal poslovni direktor Ustvarjalnika Matic Breznik.
"Ko se srednja šola odpre v lokalno okolje in povabi na obisk okoliške osnovnošolce, je rezultat tudi višji vpis," je dodal.
Vikend podjetništva, na katerem je 40 osnovnošolcev s Štajerske odkrivalo svoje podjetniške talente, se je začel v petek. Mladi so morali opraviti številne zabavne/šaljive izzive, s katerimi so se skozi igro učili, kako pristopiti do neznane osebe in kako prepričati sogovornika, da dosežejo cilje, ki so si jih zastavili.