EDUS-INFO > V središču > Članek
 

          - +   *  

V središču

5.12.2017

Prvi rezultati mednarodne raziskave PIRLS 2016

Slovenski učenci izkazujejo nadpovprečne rezultate v bralni pismenosti kot jo meri mednarodna raziskava PIRLS 2016. Prav tako je napredek Slovenije v 15 letih velik, desetletniki so namreč v tem času napredovali za 41 točk.

Ker ne samo odrasli in mladostniki, pač pa tudi otroci vedno več berejo na spletu, kvalitete in uspešnosti takega branja pa ne poznamo dovolj, smo v raziskavi PIRLS v letu 2016 prvič preverjali bralno pismenost pri spletnem branju. Tudi v šolah se vedno več pozornosti posveča branju digitalnih vsebin, saj na spletu iščemo informacije za osebno in profesionalno rabo.

Učenke in učenci so v simuliranem spletnem okolju brali informativna besedila in odgovarjali na vprašanja o teh besedilih. Raziskava je pokazala, da slovenski učenci in učenke dosegajo nižje rezultate pri branju v spletnem okolju kot pri klasičnem branju.

Več o rezultatih si lahko preberete na tej povezavi:

- povzetek rezultatov


Vir: Pedagoški inštitut




Arhiv

Zadnji članki

2018

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2017

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2016

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2015

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2014

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2013

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar

2012

December

November

Oktober

September

Avgust

Julij

Junij

Maj

April

Marec

Februar

Januar