c S

Publikacija OECD: Kako dolgo je šolsko leto?

30.06.2016 OECD je izdal publikacijo How is learning time organised in primary and secondary education?, v kateri ugotavljajo, da se število in dolžina počitnic in pouka prostih dni med državami OECD znatno razlikuje.

V povprečju dnevno število ur pouka znaša 4,3 v primarnem in 5,2 v sekundarnem izobraževanju. V povprečju se polovica OECD držav na primarni ravni v kurikulumu osredotoča na predmetna področja branja, pisanja in književnosti, matematike in naravoslovja (do 2,2 uri na šolski dan, na sekundarni ravni pa se število ur spusti na 1,8/šolski dan). Med državami so znatne razlike tudi pri tem, koliko časa učenci namenijo za učenje v obveznem šolskem delu izobraževanja in koliko ga porabijo za obiskovanje neobveznega dopolnilnega pouka, zasebne inštrukcije in za domače naloge. Študija kaže trend zviševanja časa za temeljne predmete (npr. matematike) in zmanjševanje časa za domače naloge.

Podrobnejše informacije v publikaciji OECD: How is learning time organised in primary and secondary education?

Vir: OECD iLibrary


Članki izražajo stališča avtorjev, in ne nujno organizacij, v katerih so zaposleni, ali uredništva portala EDUS.